Revox pr99

Play og spoleknapperne skal holdes inde for at virke, er der nogen ideer til
fejlfinding.

Vh Erik

Re: Revox pr99

Genmonter blindproppen med lusen i, så burde den spille igen.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Revox pr99
jeg tror at du tænker på en A 77, hvis ikke, hvor sidder den på en PR99?

Re: Revox pr99

Jeg er bange for at du nok har ret, jeg kan dog mindes at jeg har siddet med
samme problem ved en PR99.

Jeg mener faktisk at det var en feature, noget med en knap der stod forkert.

Desvære er hukommelser ikke hvad de har været.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Revox pr99

Er det ikke, hvis knappen for tapedump er aktiveret?
Karsten H. (7870)
Re: Revox pr99
Nej, tapedump gør at båndet ikke bliver samlet, højre spole står stille.

Re: Revox pr99

Der er vist lidt galt med din citastteknik! Nu kan jeg imidlertid huske mit
spørgsmål, hvor dit svar måske kunne passe. Ja. det er rigtigt, hvad du
beskriver, men ikke desto mindre er det en manel manøvre, der forudsætter
manuel betjening - altså ikke automatisk - for den pågældende funktion. Det
er imidlertid ikke noget, jeg har brugt i mange år, så jeg er nok lige lidt
rusten på subject. Derfor var mit indlæg også blot et forslag.
Karsten H. (7870)