Reparation af autopilot

Hej

Hjælp ... Jeg har været så uheldig, at bytte om på fødeledning og motorledning til en hydraulisk autopilot i en båd. Altså sat strøm ind, hvor den faktisk skulle komme ud ... Jeg havde endda checket ledningsføringen flere gange ... Resultatet var at motorforsyningen i brainboxen tog alvorligt skade. Boxen er delt op i flere print, og det er kun selve motorforsyningen, der har tage skade, tror jeg, for resten af sættet virker, - altså kompas, rorføler, display mv. Jeg ved, at en mosfet (nr. 7 i diagrammet) simpelt hen knækkede. Det er elektronik fra sidst i 80'erne, - diagram af det skadede print kan ses her:

Jeg har diagram til hele systemet. Jeg søger en elektronikkyndig, som kan reparere enheden, gerne i østjylland. Findes der sådan en person her?

Mvh Jens, Randers Fjern FJERN i svaradr.

Reply to
jetp

"jetp" skrev i en meddelelse news:46425702$0$14032$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

Du skal nok regne med at der er mere end en fet der er skadet.

østjylland.

Mail sendt:

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Nedenstående venlige person har netop repareret piloten efter alle kunstens regler, - tak. Tak for alle henvendelser.

Mvh Jens

Reply to
jetp