Reparation af autopilot

Hjælp ...
Jeg har været så uheldig, at bytte om på fødeledning og motorledning til en
hydraulisk autopilot i en båd.
Altså sat strøm ind, hvor den faktisk skulle komme ud ...
Jeg havde endda checket ledningsføringen flere gange ...
Resultatet var at motorforsyningen i brainboxen tog alvorligt skade.
Boxen er delt op i flere print, og det er kun selve motorforsyningen, der
har tage skade, tror jeg, for resten af sættet virker, - altså kompas,
rorføler, display mv.
Jeg ved, at en mosfet (nr. 7 i diagrammet) simpelt hen knækkede.
Det er elektronik fra sidst i 80'erne, - diagram af det skadede print kan
ses her:
http://www.rodbjerg.dk/salg/081.jpg
Jeg har diagram til hele systemet.
Jeg søger en elektronikkyndig, som kan reparere enheden, gerne i østjylland.
Findes der sådan en person her?

Mvh Jens, Randers
Fjern FJERN i svaradr.

Re: Reparation af autopilot

Du skal nok regne med at der er mere end en fet der er skadet.

østjylland.

Mail sendt:

--
Hilsen