Relæmodul som kan styres simpelt fra en Win XP PC

Jeg forsøger at lave en temperaturstyring der styres via en hjemmeside
http://harlvig.dk/temp/temp.php - Selve temperaturdelen kører nu, som man
kan se kan jeg sætte den ønskede temperatur samt hysteresen - Det jeg ønsker
er at trække et relæ når temperaturen når den ønskede værdi samt at slippe
igen når den ønskede værdi minus hysteresen nås.

Hvordan styrer man lettest/billigst et relæ? I gamle dage var det nemt nok
på printerporten - men det er det vist ikke mere pga. drivere mv.

Nogle gode forslag?

Mvh
Allan

Re: Relæmodul som kan styres simpelt fra en Win XP PC

prøv kik her:
http://www.haandbryg.dk/tempcontrol /

mvh, jesper

Re: Relæmodul som kan styres simpelt fra en Win XP PC

Tak Jesper :-)

Site Timeline