Q: PC-PSU uden køling (blæser) Kan jeg det ?

Har en alm 300W PSU fra en PC.
Den skal trække alle mine netværks-dimser.

12V 800mA (modem)
5V 2,5A (AP)
5V 2A (Router)
5V 2A (Switch)

Disse værdier er taget fra de enkelte strømforsyninger,
og er sikket max. værdier.

Vil jeg kunne fjerne blæseren helt fra PSU'en ved den belastning ?
Eller skal der "altid" være en blæser.
Hele setup'et skal være i soveværelset så det skal være meget tyst.

Venligst, Bo Andersen

Re: PC-PSU uden køling (blæser) Kan jeg det ?
du kan nok ikke fjerne blæseren helt. men du kan tilslutte den 5V og købe en
meget lydløs udgave. så burde den ikke kunne høres.

Re: PC-PSU uden køling (blæser) Kan jeg det ?

Du kan faktisk få en PSU helt uden blæser: www.shg.dk varenummer 820127

MVH
Søren

Re: PC-PSU uden køling (blæser) Kan jeg det ?
hehe, ja det kan man. Men for den sum penge kunne jeg købe et komplet
nyt sæt wi-fi udstyr.
Ideen er at bruge der jeg har, og ikke skulle ofre flere penge.
Måske lige til en extrem-lownoise blæser.
Venligst, Bo Andersen.

Re: PC-PSU uden køling (blæser) Kan jeg det ?

Prøv dig frem, jeg tror ikke det er noget problem. Du kan evnt. bygge den
ind i en pænere kasse, lidt større så der er mere luft omkring.

Peter

Site Timeline