Q: Aluplade.. måske lidt OT

Hej i gruppen.

Hvor dælen henvender man sig henne for at få nogle stumper alu til
kabinetter, vel at mærke uden at skulle købe 2 kvadratmeter ?

3mm og 10mm ville være perfekt til mit formål.

Jeg har været ved den lokale smed for at klage min nød, men det var ikke
noget han gjorde i, ellers havde det jo været nærliggende at rode i hans
skrotdynge :-)

mvh
Ebbe

Re: Aluplade.. måske lidt OT
Hej Ebbe

Du Kan sende mig en mail med målene så kan jeg se om jeg kan skaffe det.....

Re: Aluplade.. måske lidt OT

Re: Aluplade.. måske lidt OT

Re: Aluplade.. måske lidt OT
Nu du selv siger det... det er sgu OT.
Anyway. Prøv hos en produkthandler. Det er mit bedste bud.

--
Thomas

Re: Aluplade.. måske lidt OT

Ja lidt, og dog alligevel... Man skal jo osse ha' noget at proppe sit diy
ind i  ;-)

mvh
Ebbe

Re: Aluplade.. måske lidt OT
Hej Ebbe

Find en anden smed, prøv evt. http://www.dt-industri.dk /

Mvh Max

Re: Aluplade.. måske lidt OT

Hej Max... Tak for tippet, jeg anede ikke engang de eksisterede på trods af
at jeg i mit tidligere job kom hos autolakereren 200 m derfra :-)

mvh
Ebbe

Re: Aluplade.. måske lidt OT
Hej Ebbe

af

Næst efter Google er Krak i rækken af uundværlige værktøjer.