Programmet der blev væk

For et par år siden, kunne jeg hente et program, til beregning af
forskellige elektronikformler. Det havde en begrænset levetid, hvor efter
det blev opdateret og så kunne jeg hente en ny udgave. Nu kan jeg bare ikke
finde det mere. Lever det endnu og hvor??
På forhånd tak.

EA

Re: Programmet der blev væk

Miscel (brug google, så kommer den)

Re: Programmet der blev væk

Der var den jo, jeg kunne bare ikke huske, hvad det hed. Så er det jo lidt
svært og finde.

Tak for hjælpen.

EA

Re: Programmet der blev væk