Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?

Hej alle,

Jeg står og skal til at have fundet nogle passende komponenter til et
passivt filter der skal fungere i området 0-2.2Mhz. Jeg skal have fundet en
pribillig og pladsbesparende løsning. Spolerne må meget gerne være af
ringkernetype på grund af støjimuniteten.

Nogen der kender til producenter af passende komponeter?

Har tjekket Epcos, men det kunne være rart med flere valgmuligheder ;-)

--
Morten

Re: Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?
Der er noget galt med dit ur...eller noget :)

Re: Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?

Ja det kunne da se sårn ud, men mit windows ur går korrekt :-/ ??

--
Morten

Re: Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?

Det passer lige med en time.

Re: Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?

Ja....det må vel have noget og gøre med den newsserver jeg bruger, eftersom
mit eget ur går rigtigt.

--
Morten

Re: Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?
Hej
www.vactek.dk og Murata har sådanne filtre/komponenter
mvh/Per

Re: Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?

Tag et kig på CoilCraft hjemmeside - de sender også gerne freebies ;)

Re: Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?
Hej Morten

Når det drejer sig om ringkerner så er

http://www.amidoncorp.com /

nok værd at bemærke.