Prescaler U264=U664?

Hej Gruppe

Jeg har en gammel Beomaster 6000, hvor prescaleren U264 åbenbart er i udu,
den viser i hvert fald kun 78 MHz, jeg kan kun finde U664 i mine gemmer, er
den kompatibel, også hvad angår benforbindelser?
Det ville jo være rart at vide inden jeg begynder adskillelsen af dyret.

På forhånd tak for hjælpen

Svend Åge

Re: Prescaler U264=U664?
On Tue, 3 May 2005 21:45:38 +0200, "Svend Åge Sørensen"

Der er noget med noget og ben 5/7 der skal lettes - kan ikke huske
helt hvordan.

Re: Prescaler U264=U664?

Så vidt jeg kan se ud fra diagrammet, er ben 7 udgang af dimsen, og ben 4 og
5 er lagt på stel, så måske man skulle starte med at løfte ben 5?

Vh

Svend Åge

Re: Prescaler U264=U664?
Hej Svend Åge

er

Hvis du skulle have en U664 i overskud, ja så vil jeg gerne købe en.