Plexiglas til røde LED displays

Hej NG

Håber i kan hjælpe mig, for ved ellers ikke lige hvor jeg skal placere mit
spørgsmål :)

Ved i hvor man kan købe plexiglas, 2-3 mm tykkelse af den mørkerøde farve,
der egner sig til røde LED-displays?

Skal nemlig bruge det til et 4½ ciffers display m. 57 mm høje tal.

Mvh
Morten

Re: Plexiglas til røde LED displays
Hejsa

Prøv:
deigård plastic import A/S
bredskiftevej 22b
8210 Århus V
tlf 86246600
fax 86246601

Mvh Hauge

Re: Plexiglas til røde LED displays

Hej Morten

SC Produktion på kuldyssen i Tåstrup har, de forskellige farver har en
talkode, jeg mener at den mørkerøde hedder 120. Jeg ved dog ikke om SC
sælger til private.
Jeg er også ret sikker på at RS Components har nogle, kan dog ikke lige
finde dem.

Mvh Tom

Re: Plexiglas til røde LED displays

Så er der RIAS i roskilde. Ved ikke om de har det i rød.

- Lars

Re: Plexiglas til røde LED displays
Tjek

www.psc.dk

- de sælger ikke andet.

mvh Thomas Riedel

Re: Plexiglas til røde LED displays

Jeg siger tak for svar jeg har fået!
Det har i hvert fald givet mig noget at arbejde videre med :o)

Mvh
Morten

Re: Plexiglas til røde LED displays
 Hej Morten.

Hvis du ikke finder ud af noget, er du velkommen til at sende mig en mail.
Jeg har en del "overskud".

M.v.h.
Poul
oz4sri(a)tdcadsl.dk