Phonostik til indstøbning

Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde nogle phono stik, som kan tåle
150-180 grader varme. Jeg skal have støbt en gummi hylse omkring ledning og
phono stikket, og det kræver at den isolator der er i stikket ikke smelter
under processen.
Jeg har hørt at der er lavet nogle med bakelit, men jeg kan ikke finde dem
nogen steder.
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette. ?

Mvh
Henrik Zebis

Re: Phonostik til indstøbning
Hej Henrik

og

Hvorfor ikke støbe med kold to komponent gummi ?

Mvh Max

Re: Phonostik til indstøbning
Hmm...

Mon også det skal under vand :-)

MVH
Jørgensen

Re: Phonostik til indstøbning

tåle
og

Hvad med phonostikket fra Neutriks Ningbo serie? (det kinesisk fremstillede)

Jeg har aldrig oplevet det som værende termisk ustabilt.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Phonostik til indstøbning

smelter
dem
fremstillede)

Men jeg ser nu at det ifølge specifikationerne ikke lever op til dine krav.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Phonostik til indstøbning

Jeg tror du får det lettere ved at finde nogen med teflon. Uden at have tal
på det er jeg temmelig sikker på at teflon kan klare sølle 180C =)

Mvh.
 Anders

http://www.google.dk/search?num50%&hl=da&q=phono+stik+teflon&btnG=S%C3%B8g&meta =