Philips 21PT166B/13 rep. forslag ønskes

Hello NG!
Jeg er ved at kigge/repare på en subj. Den er helt død. Jeg fandt ud af at
FET'en i powersupplien og den hor. BU... er kortsluttet. Dessuden er der en
sikr. der hedder 1571 afbrudt.

Skulle jeg bare skifte de tre def. komponenter og prøve at tænde for den?
Eller er der andre ting jeg bør se efter inden.
Findes der evt. en Philips rep kit til denne TV? Hvad hedder det?
Efter søgen med Google kom' jeg frem til at den TV har et AA5 AB chassis.
mvh PP

---
Re: Philips 21PT166B/13 rep. forslag ønskes

Skift linietrafoen først.

--
[* -dk.admin]
=-50 From {\bJesper G. Poulsen\b} #En støjsender, et brokhoved.

Re: Philips 21PT166B/13 rep. forslag ønskes

Tak for dit tip! Jeg kan fornemme din erfaring skinne igennem. Jeg køber en
linietrafo sammen med de andre dele.
mvh PP

---