[OT]: Woohoo !

Forsmag på godterne ...

www.electro-logic.com/svendebrev.jpg

Uhhh kan ikke vente til det er gyldigt hehe

Sorry for OT post men det kom i dag med posten så jeg var helt oppe at ringe
:)

/madsen

Re: [OT]: Woohoo !

Må jeg gratulere. Et 10 tal i dag svarer jo til det 8 tal jeg fik i
1992 (da brugte man 10 tals skala :-)

Re: [OT]: Woohoo !

Eller til mit "Særdeles veludført" i 85

Re: Woohoo !
Kan kun sige TILLYKKE og skulle du så ikke lige slette de sidste 4 cifre i
dit cpr nr.

Endnu en gang tillykke

ringe

Re: [OT]: Woohoo !

Tillykke herfra :-)

KJ (datamekaniker årgang 90-94)

---
http://www.cetus.dk

Re: Woohoo !

ringe

Et rigtigt stort tilllykke fra en "gammel" radiomekaniker fra 1973!!

Mvh,
Torben

Site Timeline