Opstartsfejl i computerskærm

Jeg har en 3-4 E5%r gammel Samsung Syncmasrer 226BW, som i den sidste
tid er begyndt at skabe sig.
Billedet blinker hurtigt - i begyndelsen fE5% sekunder - men nu i mere
end BD% minut, fF8%r det stabiliserer sig.
Er det mon noget, man skal forsF8%ge at reparere, eller er det en tur pE5%
"fyldet" med den?

Egon

Re: Opstartsfejl i computerskærm

Et kort bud kunne være trætte lytter i strømforsyningen.

Hvor meget kan du selv?

Re: Opstartsfejl i computerskærm
On 17 Jul., 16:18, "Klaus D. Mikkelsen"

Jeg kan nok ikke engang selv skille skE6%rmen ad.
Egon

Re: Opstartsfejl i computerskærm

Defekte elektrolytter i strømforsyningen. Kan hjælpe dig hvis du bor i
nordsjælland.

--
Mvh, Kim

Re: Opstartsfejl i computerskærm
Hejsa,

Jeg har en 3-4 år gammel Samsung Syncmasrer 226BW, som i den sidste
tid er begyndt at skabe sig.
Billedet blinker hurtigt - i begyndelsen få sekunder - men nu i mere
end ½ minut, før det stabiliserer sig.
Er det mon noget, man skal forsøge at reparere, eller er det en tur på
"fyldet" med den?

Yep, gravide kondensatorer i backlight-kredsløbet er kendt på netop den
type/fabrikat.

/Claus

Re: Opstartsfejl i computerskærm

Tak for hurtige svar.
LF8%sningen for mig bliver nok ny skE6%rm og sE5% kunne jeg evt. F8%ve mig =
pE5%
den defekte.
Egon

Re: Opstartsfejl i computerskærm

Hej igen
Det viste sig, at der lE5% en fin reparationguide pE5% You Tube, sE5% nu er
skE6%rmen
sE5% god som ny efter udskiftning af de beskadigede kondensatorer.
Egon

Site Timeline