Olimex

Vil lige give en lille advarsel omkring deres procedure...
Sørg for at holde jer 100% til dem.

Jeg fik lavet et print, og bestilte en engang til, dog en nyere rev.. (små
ændringer)
Jeg vedhæfter gerber filer etc som sædvandligt, og for at komme hurtigere
igennem vedhæftede jeg også fakturaen fra forige, så står der på deres
hjemmeside man ikke behøves at faxe...

da jeg modtog printene var det de første jeg bestilte igen, de havde ikke
brugt de gerber filer jeg medsendte men nogle fra deres arkiv.. *suk*

Jeg kontaketede dem, og de forklarede det var pga jeg havde vedsendt
tidligere faktura, den skulle først medsendes når jeg sendte den nye
underskrevet ordre afsted, så hvis jeg skulle have lavet nye, måtte jeg
betale igen...

Så husk at følge deres procedure... *suk* smidt 300kr væk, men værst af alt
14dage !!

iøvrigt har de lige hævet priserne, skiftet fra USD til EUR med ca 1:1
transfer 1USD = 1 EUR

Kasper
der ærger sig over 14 dage...

Re: Olimex
Har selv prøvet Olimex, var ikke specielt imponeret over hverken deres
ordresystem eller for den sags skyld deres kvalitet.

Jeg bruger ofte: www.pcbcart.com efter min mening er deres kvalitet
væsenlig bedre og det er meget lettere at lave en ordre, genbestille osv.

Mvh
Gert K.

Re: Olimex

Hvor ligger de, hvad med told og moms??

Hvad betalings middel bruger du der?

Kasper

Re: Olimex
De ligger i Kina. Ang. told og moms, så kender jeg ikke reglerne
godt nok til at vide hvordan det er, når man handler som privat.

Jeg betaler med Visa.

Mvh
Gert K.

Re: Olimex

Der vil blive opkrævet både told og 25% dansk moms, når varen leveres fra et
"ikke EU-land".
Bemærk iøvrigt at de 25% dansk moms beregnes af alle de udgifter, der er
løbet på varen til den når Danmakr. Man betaler således også moms af
forsendelsen og tolden.

Re: Olimex

Urgh, faktisk er prisen for 100x160mm dobbeltsidet sendt til .dk steget
fra 166 til 265 kroner.

Jeg kan godt forstå de hellere vil have EUR end USD sådan som den er
faldet de sidste par år (Olimex' pris har været konstant i USD siden 2004):
http://finance.yahoo.com/currency/convert?from=USD&to=EUR&amt=1&t=5y

Det er bare ærgeligt for os at de også lige brugte lejligheden til at
hæve prisen:(

Site Timeline