Nokia Cark 91 til Pop-port konverter

Hej gruppe

Jeg har stillet spørgsmålet i en mobiltlf.gruppe, men ikke fået noget
respons, så derfor prøver jeg her også.

Er der nogen der ved om der er noget elektronik i en sådan konverter:

feks: http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid10%33

eller:
http://www.directmobileaccessories.co.uk/product_info.php?products_id17%25

eller er det bare en rent mekanisk/elektrisk omsætter?

Mvh. Henning

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter

Er det for at kunne bruge dit nuværende hf-sæt til en nyere telefon ? Var
det ikke værd at overveje et nyt originalt hf-sæt med BT ? Det kan leveres
til fornuftige penge...899,- incl moms

Martin

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter

Det er derfor.

Var

Det er en Nokia 6100 uden BT.

Bilholderen er ikke inkluderet i en ny hf-sæt, men skal købes i løs vægt
alligevel, og er det så kun et spørgsmål om at forbinde det gamle sæt med
den nye holder var det jo nemme peng at spare.

Henning

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter
leveres

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v01%0-016-00090760

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter
Hej!

Du mangler din normale underskrift:

---
Paw Jensen
UNIQ-Import
---

Hvilket klart indikerer, at ovenstående er din egen butik. Stop venligst med
dine reklamer...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter

Jeg stopper gerne mine reklamer, men stopper så samtidig også med (gratis)
råd og vejledning i bl.a. dk.fritid.bil

At jeg ikke havde min normale underskrift, skyldes blot hastværk.

Hvor smålig kan I netbetjente egentligt blive ??

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter

Når du selv forhandler en adapter kan du vel fortælle om der er noget
elektronik i den, og i så fald hvilket?

Henning

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter

Umiddelbaret vil jeg mene at det er et "rent" adapter stik.
(Men jeg har ikke haft skilt det ad)

Paw
UNIQ-Import
www.uniq-import.dk
48289460
40148460
paw@uniq-import.dk
Import og salg af ALT i elektronik til biler.

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter

Ok.

Jeg ser så nu på Nokia´s hjemmeside at rygtet talte sandt, om at de ville
lave et kabel:

Adapter CA-55
Benyt bilmonteringssættet CARK-91 med en kompatibel Nokia-telefon med
Pop-PortT-stik: Adapteren sørger for forbindelse til en kompatibel holder.

Mvh Henning

Re: Nokia Cark 91 til Pop-port konverter
ville
holder.

Desværre kan de hverken oplyse pris eller leveringstid (og man skal så
også
ud og købe en passiv holder)

Paw
UNIQ-Import