Nogen der har rodet med MC33035 Brushless / H-bridge driver kreds ??

Hej!

Jeg sidder og er ved at strikke en H-driver til noget motordrev sammen,
det skal sidde i en modificeret Poolcleaner (Messebrug)

Fra poolcleaneren har jeg et færdigt print med kredsen, 6 mosfetter plus
det løse. Det trækker en 3-faset motor.

Jeg har brug for at trække en alm. DC-motor, og kunne køre begge veje.

Jeg har kigget i databladet for kredsen, og den kan køre som en H-bro
driver - jeg har modificeret printet, skiftet modstande, og lagt et par
ledninger hist og her, men det virker ikke.

http://www.zapro.dk/public/poolcleaner/H-Bridge.png

Dog har jeg forbundet pin 9 til stel, da jeg ikke har nogen current
sense modstand.

Hvis jeg grounder pin 7 (Output enable) lyser fault lysdioden, og hvis
jeg laver den logisk høj sker der intet.

Oscillatoren kører (tjekket med scopet), men der er intet drive på fetterne.

Hvad fanden har jeg mon overset ?

// Per.

Site Timeline