Navn på kontakter?

Hej!

Jeg kan skisme ikke huske hvad disse små printmonterbare kontakter hedder.

Her er et billede af een:

http://www.student.dtu.dk/~s960674/pic1.jpg

(Bunden t.v.).

Navn please?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Navn på kontakter?

Farnell kalder dem 535-916 :o)

René

Re: Navn på kontakter?

Jeg mener der står "tact switch"  på poserne nede i firmaet.

http://www.amp.com/prodnews.asp?id20%1

??

mvh
JBH

Re: Navn på kontakter?
Hej!

Farnellnummeret Rene fandt er fint. Tak for hjælpen til jer begge!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Navn på kontakter?

Kan man ikke skrælle dem alle steder, de sidder da på fronter til tv, m.m. ?

Re: Navn på kontakter?
Hej!

Jo da. Men der kommer skisme ikke et navn i mit rapportbilag af den grund :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Navn på kontakter?

:)

Den er da så lille, at du kan vedlægge selve kontakten som bilag ;-)

og har du så også huske en stak komma'er og punktum'mer som bilag,
med bemærkningen: Sættes efter behov/behag.

--
mvh Uffe

Re: Navn på kontakter?
Hej Kim,

Miniature, Space Saving, Tactile Switch jfr. Omron.

Lidt sent, men jeg faldt lige over denne side:
<URL:http://oeiwcs.omron.com/webapp/commerce/command/ProductDisplay?prrfnbr
33%8&prmenbr31%6>

--
Venlig hilsen,