Motor Stator 6-12 Noter lammeler?

Jeg leder efter et sæt Stator 6-12 Noter lammeler?
Se den type Stator-lammer jeg ledder efter herunder på Web-linket.
www.sunwind.dk/projekt/StatorNut6-12.jpg

Har du kendskab til en stemmotor-type eller anden motor type, hvis Stator er
enten 6,9 eller 12 Notet.
Som eventuelt kunne bruges?
Gerne et Web-link på en motor med et sådan Stator sæt, som vist i
Web-linket.
Eller har du en Defekt step motor hvor lammeler kunne bruges, har ogå
interesse.

Monie

Re: Motor Stator 6-12 Noter lammeler?
Hej, der er sneget sig nogle tasterture fejl ind i teksten
Ordet: stemmotor-type skal selvfølgelig skrives som: StepMotor-type

Mvh
Monie

Re: Motor Stator 6-12 Noter lammeler?

Jamen sådan havde jeg da også læst det, - helt bestemt.

Erling

Site Timeline