Montering af F-connector

Her på siden skriver de under bemærkninger:

"BEMÆRK: Du skal være ekstra nøjagtig - hvis f-connectorerne ikke monteres omhyggeligt på kablet, og der derfor ikke kommer noget signal, er det meget vanskeligt at rette op på dette efterfølgende."

Hvad mener de med det? Jeg kan ikke se det svære i at skrue connectoren af igen montere igen.

/Steen J

Reply to
Steen J

Disse videor er meget mere forklarende synes jeg ...

Robin