Min datters BeoMaster 2200 er "såret"

  . . men ikke erklæret død, da datteren er helt vild med den. Det er
noget med 70'erne . . .

Den skal derfor genoplives. Derfor søger jeg diagrammer og/eller service
manualer (eller kopier heraf), så jeg kan se, hvordan den fungerer, og
hvad der skal til for at få liv i den igen. Det er specifikt
strømforsyningen og effektforstærkerdelen, der er fejlbehæftede. Jeg har
endnu ikke fejlsøgt på den, da jeg først gerne vil vide, hvad der skal
måles hvor. Og til dette skal jeg bruge diagrammet/servicemanualen.

En ting er nye lytter, som den selvfølgelig skal have, men det er ikke
sikkert, at det er den eneste fejl.

MVH
Bo Holmqvist

Min email: fjern det kinesiske islæt ;-)

Et site for N-folk: www.jernhesten.dk
1:1 billeder fra mine ture:
http://www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm

Re: Min datters BeoMaster 2200 er "såret"

Næh, den skal sikkert også have nye pærer.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Min datters BeoMaster 2200 er "såret"
Engang sad de inde under låget....
Mvh, Leif

Re: Min datters BeoMaster 2200 er "såret"

Ikke på denne :-(

Site Timeline