Mikroswich, vandtæt og lav indbygningshøjde.

Hej.

Jeg søger et type "ringetryk" til at kunne montere i instrument panelet på
min Scooter.
Det er til tast af et intercom anlæg.

Desværre er der ikke meget plads bag selve switchen, hvor den kommer til at
sidde, så jeg leder efter en uden spadestik/stik osv.
Det skal jo samtidig være en smule vandtæt, så et hvilken som helst
elektronik tryk duer nok ikke.
Jeg har selv fundet nedenstående, men det er desværre for dybt til at kunne
monteres der hvor jeg gerne ville have det.
http://www.kgi.dk/product-4387.php

Mon nogen har kendskab til en lille mikroswitch af en slags, som mon kan
bruges?
Pladen den skal monteres på har  ihvertfald plads til 15x15mm, men pladsen
bag ved switchen vurdere jeg til også kun at være omkring 15mm inden den så
rammer imod det mekanik der sidder bag panelet.

Nogen gode ideer?

Thomas.

Re: Mikroswich, vandtæt og lav indbygningshøjde.
Ja ude på arbejde fandt vi i RS kataloget nogle metalknapper "sølvfarvet"
som var IP et eller andet rimelig tætte.
De havde skrueterminaler bagpå og var vel 15 til 20 mm dybe

MVH Lars Arup