Mikroovns motor

Hejsa

Min microovn har en lille motor som drejer pladen i bunden rundt, og motoren
er gået i stykker. Nogen gode råd om hvor det bedste sted at købe en ny
motor er?

på forhånd tak

Re: Mikroovns motor

Repart.dk  i Århus

Bo //

Re: Mikroovns motor

Samme sted som du købte ovnen ?

Har du et billede af motoren, jeg har lidt af hvert på lager....

Re: Mikroovns motor

Der er en her
http://home.tiscali.dk/koger/IMG_2518.jpg

Re: Mikroovns motor

Den ligner noget jeg har set før, hvad står der på bagsiden ???

Re: Mikroovns motor

Send mig en mail......

Re: Mikroovns motor

Øhh ja det er jo godt nok ikke så let, er det  moppe snabela post6 ... ?

Re: Mikroovns motor

motoren

Hvilket mærke ovn er det?
Jeg har en motor fra Panasonic.

Torben

Re: Mikroovns motor

Det er en daevoo, men jeg ved ikke om det betyder noget. Der er et billede
her hvis du har en vil jeg gerne købe den
http://home.tiscali.dk/koger/IMG_2518.jpg

Re: Mikroovns motor

I vores containergård stod der to mikroovne i fredags, jeg kan evt kigge i
dem, og se, om der er motorer i nogen af dem, hvis de stadig er der.

Claus
--
Sælges: Yamaha SW1000XG
Yamaha high-end lydkort med indbyggede midilyde

Jeg har en Daewoo KOG-37DP mikrobølgeovn (købt i bilka for et år siden)
stående hvor trafoen er gået! er det sådan en? Så må du få motoren.
MVH
Daniel

Re: Mikroovns motor
Det er en KOC-970T2
Men hvis motoren ligner mon så ikke det er den samme?

Jeg venter lige på svar fra de andre, og skriver tilbage hvis der ikke er
andre som har en de vil sælge

Re: Mikroovns motor
Når jeg lige kommer forbi med en skruetrækker skal jeg se af... ellers ryger
den på lossen næste gang jeg skal derud....
MVH
Daniel

Re: Mikroovns motor

">
Du har vel ikke også en blæsermotor til en Panasonic, min er begyndt at
larme/brumme ret voldsomt?

Mvh. Henning

Site Timeline