microprocessor. men hvilken?!! - Page 2

Re: microprocessor. men hvilken?!!

Programmere du i C er antalet af instruktioner ligegyldigt. Og jeg vil da
klart anbefalde dig at skrive i C, hvis du har lidt kendskab til sproget.
Jeg har programmeret både PIC og AVR i asm kode. Jeg startede med PIC16F84
da den er meget brugt, men blev hurtigt træt af de få instruktioner og
valgte derfor AVR. Det har jeg ikke fortrudt

Re: microprocessor. men hvilken?!!

Hej Henrik
Prøv at se på ADuC8xx familien (8051 kompatibel) på www.analog.com

De kan programmeres med et alm serielkabel og du kan bruge sdcc compileren
til den.

MVH
Toke K.

Re: microprocessor. men hvilken?!!
microcontroller.
grundlæggende

www.cygnal.com

99$ for et evaluation kit - 25MIPS, c8051F020

/Klaus

Site Timeline