Martin LightJockey Spørgsmål

Jeg er ikke sikker på gruppen, er jeg galt på den,
ville det være lækkert med lidt hjælp til den rigtige gruppe.

Mit problem (et af dem, ihvertefald).

Martin Light Jockey Ver 2,6 Og Martin PCI512 DMX skal jeg forbinde med 4
Astract Club Color.

De 4 Club Color virker fint med en Martin 2510. Men jeg kan ikke få det til
at virke i Light Jockey.

Jeg tror det er noget jeg gør forkert i programmet, da jeg ikke kender så
meget til det....

Nogen der kan give mig en liste med de ting som er nødvendige for at det
kører i programmet??

Hmm.. det blev vist et lidt rodet spørgsmål...

Hilsen Jan

Re: Martin LightJockey Spørgsmål

www.djz.dk  er nok bedste bud

/peter

Re: Martin LightJockey Spørgsmål

Hvad med at ringe til Martin, eller bruge deres support:

http://www.martin.com/service/service.asp