Lysdæmper til 'LING' halogen lys

Hej NG
(x-postet i dk.teknik.elektronik hhv. dk.teknik.el)

Ved i hvor jeg kan finde lysdæmpere til disse halogen lamper som kaldes
"Ling".

Det er ikke lysdæmpere til væggen jeg leder efter, men dæmpere som jeg kan
sætte mellem gulv-/stander-/bordlampen og strømstikket i væggen.

Håber i kan hjælpe mig med gode tips, links og vejledning.

Gulv- og bordlampe har 5 arme med hver 10W pærer, så en 60w lysdæmper vil
godt kunne bruges. Men som sagt skal det være til halogen og ikke
glødepærer.

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Nielsen

Re: Lysdæmper til 'LING' halogen lys

Kender dem ikke.

Hvad for type trafo sidder der i den?

Hvis det er en normal jernkerne-trafo køber du blot en alm. lysdæmper til
ledningsmontering. Man kan også få nogle til at sætte direkte i
stikkontakten, men de er sjældne.

Mvh
Morten

Site Timeline