Led, hvor købes de?

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at ombygge en lommelygte jeg har til at ligge. Men
hvor køber jeg en LED enhed henne? Vil jo gerne undgå at blive snydt og vil
også gerne slippe for at betale overpris :)

Det er en lygte ala den her jeg vil prøve mig på:
http://www.klokow-gmbh.de/images/product_images/popup_images/66838_0.jpg
Altså en håndværker lampe, men bare på 14.4v i stedet for.

--
Klaus G.

Re: Led, hvor købes de?
Hej Klaus

Det er da ligegyldigt om du bliver snyd, bare du ikke opdager det.

Men prøv EBay.

Max

Re: Led, hvor købes de?
Hvis jeg ikke modtager mine vare, så vil jeg nok mene at jeg opdager det,
før eller siden :)

Jeg søgte også lidt mere info om, hvad man skal købe jo. Men det fik jeg
vist ikke helt gjort klart.

--
Klaus G

Re: Led, hvor købes de?

Hvis det er på eBay, så er der ingen problemer, bare man sørger for at
betale via PayPal.

Mvh Hauge

Re: Led, hvor købes de?

Du kunne prøve at kikke her
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.cree

Jeg har efterhånden købt rigtig meget fra den side af, eneste ulempe er
at det efterhånden tager optil en måned, før tingene rammer ens lokale
postkasse :)
Jens

--
The quickest way to find if your computer is infected!
http://quickscan.bitdefender.com

Site Timeline