Kvalitet og omfang af teletext dekodere?

Er der nogen der kender til forskellige grader af kvaliteten af de teletext
dekodere der proppes i fjernsyn i dag. Her tænker jeg særligt på low-cost
fjernsyn som f.eks. United, Lumatron etc.

Er det muligt at fabrikanterne sparer så meget på dette felt at de ikke
implementerer den fejl- detekterende/korrigerende del af teletext signalet
(paritet og Hamming kode) ??

Hvis der er nogle der ligger inde med kendskab til hvilke dekodere der
hypigt bruges, igen gerne i low-cost apparater, tager jeg med glæde imod
links til datablade etc.

Hvis der er nogle der kender til klage punkter vedr. teletext og specifikke
tv aparater er jeg også meget intereseret.

På forhånd tak og vh.

--
Morten

Re: Kvalitet og omfang af teletext dekodere?
On 20 Sep., 10:54, "Morten M. JF8%rgensen"

De fleste jeg har set er fra Philips. idag NXR

Re: Kvalitet og omfang af teletext dekodere?
Hej Morten

Jeg tror de bruger samme dekoder alle sammen, forskellen ligger
nok i hvor meget de ofre på hukommelse og andre ekstra features.

Re: Kvalitet og omfang af teletext dekodere?
specifikke

Må man spørge hvorfor du vil vide det?

:-)

Og hvad du skal bruge det til?