Konverter fra IDE til CF kort.

Er der nogen som kender en dansk forhandler af sådan et produkt ?
http://www.mini-box.com/products.htm

Re: Konverter fra IDE til CF kort.

Ved ikke om de handler med private ? men prøv at se her

http://www.danbit.dk/produkter/0904.phtml

Mvh
Lars G

Re: Konverter fra IDE til CF kort.

Ikke så vidt jeg er orienteret.

Jesper G. Poulsen

Re: Konverter fra IDE til CF kort.

Officielt gør de vist ikke, men skulle i praksis ikke være noget
problem..  Prøv at ring til dem.

Re: Konverter fra IDE til CF kort.

Hej Thomas,

Ellers er der overhovedet ingen problemer ved at bestille fra f.eks.
linitx.com. Jeg fik min adapter på et par dage.

Jonas Jalling

Re: Konverter fra IDE til CF kort.
Hej Thomas

Her er en anden mulighed.
http://www.cfide.co.uk/compact_flash_ide_adapter_cfide.shtml
Det er bare at putte den i kurven og gå til checkout, her kan man vælge
Danmark.
Der kommer godt nok noget forsendelse på, men sådan er det jo.
Jeg bestiller nok en herfra inden for en måned, med mindre jeg finder et
lettere måde at få fat i sådan en på.
Konverteren ser ret lavteknologisk ud, det må da være muligt at lave sådan
en selv, er der ikke nogen som ligger inde med en tegning eller lign ?

/Tom

Re: Konverter fra IDE til CF kort.

Den er meget lavteknologisk, idet der er samme snitflade mellem IDE og CF
kort. Det er blot en stikomsætter. Jeg har een liggende i skuffen, og bruger
den ved festlige lejligheder.

Bo //

Re: Konverter fra IDE til CF kort.
---
Re: Konverter fra IDE til CF kort.
gb.

Hey

Det vil højest sandsynligt ikke virke, da et cf kort har 3 operationmodes
( PC Card(mem mode), PC CARD(I/O) og True IDE)

hvor det vil kræve at kammeraet bruger true ide for at ligge billederne ned
på kortet...

Kasper

Re: Konverter fra IDE til CF kort.
---
Re: Konverter fra IDE til CF kort.
   Læs trådene om Muvo2. CF micro disken blev gjort ubrugelig i kamera ved
at man fjernede CF protokollen men bibeholdt IDE, så den kan bruges til mp3

Poul B-H

operationmodes
én
paa
kunne
av

Re: Konverter fra IDE til CF kort.
mp3
---
Ok, takker!
-
Henning.
-

Re: Konverter fra IDE til CF kort.
Hejsa

Kik i Elektor fra 2002, der har de lavet en, og man kan købe printet for
omkring 50-60 kr., det har jeg gjort, og fungerer fint.
Består af 2 stik, et IDE + et stik til CF-kortet + en kondensator, modstand
og en led.

/Hauge

Site Timeline