Kontakter

Jeg håber i kan hjælpe med et lille problem jeg har. Jeg leder efter en
kontakt til et lille projekt jeg er i gang med. Det skal være noget i
stil med denne:
http://dk.farnell.com/jsp/endecaSearch/partDetail.jsp?SKU97%93542
Problemet er at jeg kun kan finde disse knapper hos firmaer der
udelukkende sælger til andre firmaer. Det eneste sted der sælger til
private er studiedata.dk, men de har kun én kontakt og den koster 200,-.
Ved i om der er et firma der sælger til private og som fører denne slags
produkter.

Re: Kontakter

Prøv at kigge lidt på http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Mvh. Uffe Ravn

Re: Kontakter

Mange tak for den hurtige hjælp.
Jeg fandt nogle hos www.pc-elektronik.dk, og for andre der evt. måtte
læse dette kan jeg lige smide et link til den specifikke vare
http://www.pc-elektronik.dk/shop/productinfo.asp?id12%256

Site Timeline