Kenwood KRF-A4030 diagram

Jeg prøver at ordne en reciever med begge Trait udgangstranssistorer,
nogle modstande og to små transsistorer brændt grundigt af i den ene
kanal. Trait skiftet med originale fra England. Nu sker følgende:
Power on  - tryk på on - relæ til forsyningsspænding (ca. 100 volt)
slår til - lys i display - mute blinker tre gange - relæ slår fra igen
- display slukker - power on diode blinker. Ifølge manual = højttalere
kortsluttet. Der er ikke noget i udgangen der bruger (for) meget strøm
(relæ tvunget til) - relæer for højttaler tilslutning slår ikke til.
Er der nogen der kan være behjæølpelig med diagram, - evnt. til større
Kenwood i samme serie (ca. 2001)?
Mvh Eddie Keller
www.arcademuseum.dk

Re: Kenwood KRF-A4030 diagram
On 1 Apr 2005 23:37:24 -0800, snipped-for-privacy@post.cybercity.dk (Eddie Keller)

(går ud fra V kanal)

Du skal skifte Q7,9,11,15,VR1,R81,83,205 som minimum.

I fejlfindingsøjemed kan du gøre flg: Demonter Traits

Q19 1-2: diode a-k 1-4: 2dioder i serie a-k 4-5: lus 3: NC
Q21 1-2: lus 4-5: diode a-k 1-5: 2 dioder i serie a-k 3: NC

Brug 1N4148 e.l. - ukritisk, bare ikke schottkytyper.

Så skal du kunne tænde og spille (meget lavt)
Midtpunkt skal passe, mål på L1

Jeg har manualer til det meste KENWOOD
Re: Kenwood KRF-A4030 diagram
Mange tak for hjælpen - jeg skal ha' fat i de små transsistorer før jeg kan
prøve.
Der kommer en tilbagemelding her.
Mvh Eddie Keller

Re: Kenwood KRF-A4030 diagram
Så er jeg endelig kommet i gang igen. Skiftet diverse transsistorer.
Kontrolleret modstande. (R83 og R205 ikke kan være modstande Kenwood
anbefaler udskiftning af.) Trait fjernet og diverse dioder påloddet.
Men resultatet er desværre det samme. Tre mute blink og off igen.
Power blinker.
Hvad mener du med "midtpunkt skal passe - mål på L1"?
Har du andre informationer jeg kan bruge?
Mvh Eddie Keller

Re: Kenwood KRF-A4030 diagram
On 24 Apr 2005 06:34:01 -0700, snipped-for-privacy@post.cybercity.dk (Eddie Keller)

Din midtpunktsspænding skal passe - ca. 0V