Kan man uden videre splitte et Balanceret Lydsignal?

Hej, jeg har et XLR balanceret output fra Mixer til Forstærker.

Nu har jeg brug for det samme balancerede signal føder 2 forstærkere
(hver sit rum) hvordan splitter jeg sådanne et signal..

Ingen af forstærkerne fra XLR gennemgang.

Hilsen Jan

Re: Kan man uden videre splitte et Balanceret Lydsignal?

Ved at lodde 2 ledninger sammen.

Re: Kan man uden videre splitte et Balanceret Lydsignal?

du skal bruge en lille forstærker med balanceret ind / balanceret ud

evt bygge den selv
--
Jan_stevns

Re: Kan man uden videre splitte et Balanceret Lydsignal?

Indledningsvis: Har begge forstærkerne balancerede indgange? Hvad er i
givet fald indgangsimpedansen for hver af de 2 forstærkere?

--
Ha' det rart
Karsten H. (7870)

Y-split