KA3843A og SSS3N90A hvor?

Jeg er ved at reppe en Compaq monitor, som jeg skal bruge en KA3843A  (
smps-controller ) og en SSS3N90A ( HSP-transistor ) til, nogen der ved hvor
disse kan købes ?

Jeg har kigget hos elfa og el-supply :-(

På forhånd tak for hjælpen.

Brian Østergård

Re: KA3843A og SSS3N90A hvor?

hvor

Søg på 3843 på elssuply... så får du uc3842.. det erdet samme mener jeg bare
anden producent

Kasper

Re: KA3843A og SSS3N90A hvor?

bare
Hej

Takker. Så er jeg da halvvejs, og den koster kun Kr. 5,- :o)

Brian Østergård

Re: KA3843A og SSS3N90A hvor?

"> Hej
hvor

kig ind til www.strimola.dk og søg på 3842 (for KA3842A), og 3N90 for
SSS3N90A

 Jesper

Re: KA3843A og SSS3N90A hvor?

Tak for hjælpen. Jeg havde slet ikke tænkt på Strimola, DOH, og dem har jeg
mulighed for at handle hos så det er helt perfekt.

Så er det bare spændende om de også har dem i virkeligheden, eller om det
kun er i kataloget ?

Brian Østergård

Site Timeline