Køb af AVRISP mkII

Hejsa

Jeg skal til undervisningsbrug indkF8%be 15 stk. AVRISP mkII
programmere. Jeg har fundet dem hos Elektronik LAvpris til 322,97kr/
stk. Men jeg tE6%nkte, om der er nogen, der kender et sted, hvor de er
billigere?

Mvh.
Tomas

Re: Køb af AVRISP mkII

http://cgi.ebay.com/Clone-AVRISP-2-MKII-AVR-ISP-Programmer-Upgradeable_W0QQitemZ320446747115QQcmdZViewItemQQptZBI_Electrical_Equipment_Tools?hash=item4a9c1d51eb

Cirka 220 kr.

Jeg ville nu kontakte elektronik lavpris og få en pris på 15 stk
først.....

Re: Køb af AVRISP mkII
On 9 Dec., 15:28, "Klaus D. Mikkelsen"

God ide. Er hermed gjort.

Re: Køb af AVRISP mkII

Upgradeable_W0QQitemZ320446747115QQcmdZViewItemQQptZBI_Electrical_Equipment_Tools?
hash=item4a9c1d51eb

Med told (~15%) og moms (25%) bliver det til 316.25 og så er forsendelse
og fortoldingsgebyr ikke medregnet. Man skal have en god grund til det
hvis man begynder at handle udenfor EU.

Reichelt.de har den til €39.95.

Tomas

Re: Køb af AVRISP mkII

Jeg prF8%vede lige, at indlE6%gge bestilling pE5% 15 stk. Samlet pris med
lev. bliver 622,45 80%, hvilket svarer til 4632,02kr. efter dagens kurs.
Ved Elektronik Lavpris vil 15 stk. ud fra 1 stk. prisen blive 4.916,55
inkl. lev. SE5% det kan vist ikke betale sig.
Ellers tak for info :)

Re: Køb af AVRISP mkII
Upgradeable_W0QQitemZ320446747115QQcmdZViewItemQQptZBI_Electrical_Equipment­_Tools?

Du kunne jo osse ringe til EBV eller Arrow, der har
industrriforhanlingen i DK. De kunne muligvis yde en form for
undervisningsrabat.

Bo //

Re: Køb af AVRISP mkII

Ikke tosset - Tak for ideen.
Det prF8%ver jeg i morgen :)

Mvh.
Tomas

Re: Køb af AVRISP mkII

SE5% fik jeg priser. 195kr/stk. ved begge forhandlere.
Tak for hjE6%lpen!

Mvh.
Tomas

Re: Køb af AVRISP mkII

I tilfælde af væsentlig besparelse sender jeg gerne et kontonummer :-)

-god weekend,

Bo //

Re: Køb af AVRISP mkII

;-)

Re: Køb af AVRISP mkII
Hej,

prøv  Ebv Elektronik ApS, Åbyhøj - Tlf. 86 25 04 66
som er forhandler af ATMEL

Mvh Jens

Hejsa

Jeg skal til undervisningsbrug indkøbe 15 stk. AVRISP mkII
programmere. Jeg har fundet dem hos Elektronik LAvpris til 322,97kr/
stk. Men jeg tænkte, om der er nogen, der kender et sted, hvor de er
billigere?

Mvh.
Tomas

Site Timeline