IHC problem

Hej.
Jeg er på ingen måde teknisk anlagt, derfor mit spørgsmål. Vores hus har IHC
anlæg, vist ikke det nyeste, men det med et DOS program til at styre
programmeringen. Jeg har nu sat en lampe op på udgang 35, indgang 5 skal
styre den; den ene lampeledning er sat i 0 den anden i M2. Jeg mener at det
er non-standard for huset at jeg var nødt til at bruge M2, men i M1 kom der
ingen strøm/lys. Problemet er nu at jeg ikke kan slukke for den f......
lampe, jeg kan heller ikke se den i programmet over aktive udgange; det
virker som om udgangen i loftet har karakter af et stik hvor der altid er
strøm. Kan det have noget at gøre med det M2, eller hvad? Er der nogle
forslag til mulige løsninger?

Mvh og på forhånd tak
Allan

Re: IHC problem