Hvordan laver man nemest

Jeg skal bruge en fjernbetjening ligesom dem man har til centrallås på
biler.
Dvs. der skal være 2 knapper, den skal sende med infarød (ikke lyd) den
behøver ikke at kunde sende ret lagt.
I den anden ene skal jeg have en modtager der skal trække nogle relæer.

Er dette lavet, eller skal jeg i gang fra bunden ?

Steff

Re: Hvordan laver man nemest

Du kan både købe det færdigt og som byggesæt.

F.eks. Velleman har det med RF (Radio frekvens).

 Men ellers prøv at checke forretninger på min liste:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Hvordan laver man nemest

Byggesæt, at lave en sådan og putte fjernbetjeningen i en pæn kasse, er
næsten umuligt.

Klaus

Re: Hvordan laver man nemest

ikke helt, Brinck har nogne små æsker (nøgleringsformat) til formålet. der
er 2 knapper, vist oven i købet forsænket. de koster ca. 10kr/stk.

 - patrick

Re: Hvordan laver man nemest

www.conrad.com har bla nogle sæt hvor modtageren er bygget ind i et relæ
der passer i en standard sokkel. De er beregnet til at biler med
centrallås hvor man så bare lige ved at bytte relæet har fjenbetjent
centrallås :-)

De har også diverse byggesæt.

Btw hvad skal modtageren tænde slukke for ? Conrad har også noget udstyr
til at tænde slukke for 240volt. Det er dog ulovligt at bruge i danmark
da der er schucko stik i :-(

/A

Re: Hvordan laver man nemest
Hvor på siden finder man den, jeg syntes ikke jeg kan finde dem
--
   Calle

Re: Hvordan laver man nemest

Se f.eks på
852759
850020
852938

og til 230colt

613118

/A - med et papirkatalog

Re: Hvordan laver man nemest

Jeg ville købe hos thansen og så evt bygge de ekstra relæer på som er
nødvendige.
http://www.thansen.dk/product.asp?c16%9600054&n51%7794899&pn51%7795268

--
Tom