Hvor finder jeg en rigtig billig Sirfstar III GPS Modtager ?

Hej.

Jeg skal bruge en ekstra GPS modtager i bilen til lidt tracking og pjat.

Det skal være en SirfStar III Modtager pga. det gode signal og Time to fix.

Er der nogen der har en til salg, eller har link til et sted hvor de er
billige ?

Jeg har kigget hos Elfa, de har nogen der ikke koster alverden, men de
er uden patchantennen, og så skal den jo også skaffes. Alt i alt er det
billigst med denne
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok10%822.htm&lang=dk

Man kan jo altid pille USB kredsen ud og evt. bruge den til noget andet.

Kom med jeres bud på en billig sag.

// Per.

Re: Hvor finder jeg en rigtig billig Sirfstar III GPS Modtager ?
hvad med gps & gsm module i et  den bruger jeg  " cool module "
GM862 Cellular Quad Band Module with GPS
http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id79%17

Re: Hvor finder jeg en rigtig billig Sirfstar III GPS Modtager ?

som ikke har indbygget antenne...

Bo //

Re: Hvor finder jeg en rigtig billig Sirfstar III GPS Modtager ?

hej.
prøv at søge på denne:

DIGITUS DA-80200 GPS receiver a persistent companion for your Notebook, PDA or
Smartphone.
Optionally the DA-80200 can be used also as cable-bound GPS receiver - this
makes him one
of the most flexible GPS receivers of the to time.

For PDA, notebook, smartphone.

Bluetooth interface, Bluetooth version 1.1 compatible.

Bluetooth class 2, Bluetooth range: up to 10 m.

SiRF Star III Technologie.

20 parallel satellite-tracking chanenesl

mvh
Thorbjørn

Re: Hvor finder jeg en rigtig billig Sirfstar III GPS Modtager ?
What about to get a GSM / GPS starter kit free of charge?

*** Reader offer : Win this product ***
Three Compact GPRS GPS Developer Packages to Give Away
win a fast-track positioning solution bundled with access to the
track4free server

http://www.epn-online.com/page/42115/three-compact-gprs-gps-developer-packages-to-give-away-win-a-fast-track-positioning-solution-bundled-with-access-to-the-track4free-server.html

Regards
Meff