Hvor finder jeg en 4-way toggle switch i DK

Hej,

Leder efter et sted jeg kan købe en 4-way toggle switch som denne T4-0144
http://www.ottoeng.com/control/togglemt_t4.htm

Håber en ved noget eller kender alternativ.

Venlig hilsen
Erik

Re: Hvor finder jeg en 4-way toggle switch i DK
hej

her:
www.mec.dk

Re: Hvor finder jeg en 4-way toggle switch i DK
Hmm, glemte at nævne at den skal kunne bevæge sig op/ned samt højre/venstre.

Synes ikke jeg kan finde en sådan på det ellers udemærket site du gav.

Hilsen
Erik

T4-0144

Re: Hvor finder jeg en 4-way toggle switch i DK

I en controller fra en Playstation, eller en gammel gamepad ?

Hvad skal du bruge den til og hvilket prisleje har du forventet.
Telemechanique (Schneider) har eksempelvis joystick's med 4 positioner.

Re: Hvor finder jeg en 4-way toggle switch i DK

God idé.

Den skal benyttes som normal vippekontakt dog momentary.

Prisleje billigst muligt :-)

Hilsen
Erik

Re: Hvor finder jeg en 4-way toggle switch i DK

Gammel controller.
Solidt -> Schneider Danmark