Hvilken MP3/WMA afspiller skal jeg købe?

Hej gruppe,

Er på udkik efter en MP3/WMA afspiller, af den fikse slags, men der findes
jo mange at vælge imellem. Har lige haft købt en iRibs 608 512 Mbytes, men
den afladede batteriet, selv om den var slukket, så den er nu returneret.
Der udover virkede den meget "plastik-agtig"

Er der nogen der kan komme med en anbefaling om hvad jeg skal købe?

På forhånd tak

Peter

Re: Hvilken MP3/WMA afspiller skal jeg købe?

iRiver, Apple, Creative er ikke ringe bud. Men gruppen er her er nok -
selvom navnet ikke lige røber det ;-)!

/Anders

Re: Hvilken MP3/WMA afspiller skal jeg købe?
Hej Anders

Tak for dit svar

Er der en anden gruppe der er mere relevant for sådan et spørgsmål?

Peter

Re: Hvilken MP3/WMA afspiller skal jeg købe?

Uh, den var svær dk.teknik.lyd er et bud. Men dem i dk.edb grupperne er nok
mere til den slags - selvom det vist også bliver OT der ;-)

/Anders

Re: Hvilken MP3/WMA afspiller skal jeg købe?

Prøv dk.edb.hardware, det er nok ikke helt on-topic, men noget mere relevant
en her ;)

Brian

Re: Hvilken MP3/WMA afspiller skal jeg købe?

Det afhænger af dine primære krav.

i dk.teknik.lyd får du lydkvaliteten i højsædet og i dk.edb.hardware
får du designet i højsædet (groft sagt, for de fleste edb-folk aner
intet om lydkvalitet).