Hvilken foto/lys diode

Hej NG

Vi er i gang med et projekt, hvor vi vil reguler lyset i et rum i forhold
til det indfaldende lys. Til dette projekt mangler vi en lys/foto diode, der
er fordelagtig at bruge til dette.

Har I nogle forslag og/eller erfaringer??

--
M.V.H
Jimmi Wolff

En lysfølsom modstand, den er billig og nem at anvende,
hedder i daglig tale en LDR.

Mvh Max

Re: Hvilken foto/lys diode
Jeg tænkte mere på en specifik model, der var god til formålet.

Vi har end til videre brugt denne: http://makeashorterlink.com/?K3D0128B6

M.V.H
Jimmi Wolff
Stud ing.
60712750

Re: Hvilken foto/lys diode
Hej Jimmi

Forekommer mig at være skudt langt over målet, på RS
hjemmeside søg på varenummer 651-507, det er hvad
jeg har i tankerne, en komponent der anvendes meget
til at løse den slags opgaver.

Mvh Max

Re: Hvilken foto/lys diode
Prøv at kigger på disse link, det kan være der er noget der kan hjælpe:
http://www.epanorama.net/links/lights.html#switchcontrol

Hilsen Mikkel

der

Site Timeline