Hvilken forstærker IC?

Jeg har en billig surround-adaptor (med SRS-ic)  til hovedtelefoner. Den
virker sådanset ok og giver en fed ProLogic lign. surround effekt, men der
er for meget støj (sus) fra forstærker-IC'en (som er en billig kineser).

IC'en er en alm. 8 bens og er mærket:
CHMC32
D2022N

Skulle det passe det er en kopi af én eller anden philips-IC?
Kan ikke lige huske hvad deres populære 8 bens forstærker IC hedder TDA-et
eller andet. Den IC jeg tænker på mener jeg både kan kobles som 2*0.5 W
eller 1 * 1 W.
Så kan jeg finde ud af hvilken er "originalen" er det jo bare ned til
elektronikpusheren og hente én i en kvalitetsudgave.

Jeg har nemlig før haft held med at opgradere billige radioer med en rigtig
TDA7000 radio IC, så kunne jeg gøre noget lign. her?

Mvh
Morten

Site Timeline