Hong Kong transistorer ? - Page 2

Re: Hong Kong transistorer ?
Hej Karsten

Ja, og jeg må så sige at de fungerende fik jeg
også fra en dansk leverandør, nemlig EL-Supply.

Max

Re: Hong Kong transistorer ?
Ok, Max. Det bar historien jo ikke præg af - sorry.

Ha' det rart
Karsten H. (7870)

Re: Hong Kong transistorer ?

Min umiddelbare reaktion er at silketrykket på de 2 defekte ser ikke ud
som normalt på ST kredse.
Ved ikke om ST stadig bruger at skrive produktionssted, men det mangler
på de 2 defekte.
Kort sagt: De ser ikke 'rigtige' ud.

--
Uffe Bærentsen

Re: Hong Kong transistorer ?
Aha, Mener du SING som Singapore?

Ha' det rart
Karsten H. (7870)

Re: Hong Kong transistorer ?

Ja.

--
Uffe Bærentsen

Re: Hong Kong transistorer ?
Hej Uffe

Præcis.

Max

Re: Hong Kong transistorer ?
Hej Uffe

Komponenterne kan jo også være "ægte", men frasorterede
der er sluppet ud af fabrikken alligevel. Eller fejltrykte, det
er jo også set ind imellem. Så det er ikke nemt :)

Max

Re: Hong Kong transistorer ?

Hvordan kan en tvivlsom historie fra USA bevise at:
'Genbrugspladsernes opsamlede elektronik sendes til Kina, her oploddes
delene over bål og de afvaskes og bliver påstemplet igen.'

Jeg har selv købt falske transistorer i England, men de var ikke
loddet ud af print - bare mærket forkert. Benforbindelserne var
anderledes og de gik ikke højt nok i frekvens i forhold til
specifikationerne.
--
OV1A Jens

 Sent from my desktop PC with a nice big screen and a real keyboard.

Re: Hong Kong transistorer ?

elektronik sendes til Kina, her oploddes
Hej igen..
jammen hvis det ikke var godt nok så prøv at se denne stump video
http://feedroom.businessweek.com/?fr_story92%6e1836e83d0d2b9f5daf99e158dd90f79faea9

73 de OZ1LQB

Re: Hong Kong transistorer ?
Hej Igen igen.
Fandt også denne PDF fil
http://gcalhoun.files.wordpress.com/2011/05/08-10-13-bw-dangerous-fakes-chinese-counterfeit-electronics.pdf
73 De OZ1LQB

Re: Hong Kong transistorer ?

Ja, fint nok, men vi mangler stadig bevis for koblingen mellem
kommunens genbrugsstation og kinesiske svindlere som Harding påstod.
--
OV1A Jens

 Sent from my desktop PC with a nice big screen and a real keyboard.

Site Timeline