Hjælp til Compnent Video kabel

Hejsa

Jeg skal lave et kabel tom Component Video (sE5% jeg kan slutte min PC
til mit TV (YPrPb)).
PE5% bundkortet i PC'en er et sE6%t pin headers. Disse vil jeg forbinde
med phono-hunstik, sE5% det bliver muligt at sE6%tte et component video
kabel pE5%. SE5% langt sE5% godt...

Pin header'en ser sE5%ledes ud:

1 2
3 X
5 6

1 3D% Y
2 3D% GND
3 3D% Pr
X 3D% ingen pin (I manualen stE5%r der KEY udfor ??)
5 3D% Pb
6 3D% GND

Er det korrekt forstE5%et, at det skal forbindes, sE5%
Y (1) er grounded med GND (2)
og
Pr (3) + Pb (5) er grounded med GND (6)?

Eller har det ingen reel betydning hvad der er grounded med hvad?

Skal i Brinck senere i dag efter komponenter og vil nok ogsE5% spF8%rge
der, men vil gerne hF8%re lidt meninger inden jeg begynder samlearbejdet
:)

Mvh.
Thomas Rokamp

Re: Hjælp til Compnent Video kabel

KEY betyder, at hullet i stikket er (kan være) fyldt ud, så man ikke kan
vende stikket forkert.

Leif

Site Timeline