Hjælp

Hej..

Jeg har været ved at trylle noget modstandsberegning ind på en hjemmeside.
er der nogle der gidder tjekke om det virker som det skal..

beregning af ohm udfra farvekode
http://www.w-net.dk/lightstyling/formel/beregning.php

beregning af formodstand for LED
http://www.w-net.dk/lightstyling/formel/ledberegning.php

Hvis der er forslag til udbygning mv. eller generelle fejl hører jeg gerne
fra jer..

//Brian (EL-Trikker)

Re: Hjælp

De stikprF8%ver jeg lavede sE5% godt nok ud.

Dog vill ejeg personligt foretrE6%kke at f.eks 10000 ohm blev angivet
enten som 10kohm eller alternativt 10.000 ohm. Det gF8%r det lidt
nemmere at tE6%lle decimaler..

Hilsen Kim

Re: Hjælp

Hej Kim
Ja det er en lille ting jeg også har noteret mig.. der skal ændres.. kunne
godt se at det ville blive træls i længden..

//Brian

Re: Hjælp

En simpel henvisning til nedenstående ?
http://www.miscel.dk/MiscEl/miscel.html

Re: Hjælp

Du kan bruge dette program til at checke med:
http://www.miscel.dk/MiscEl/miscel.html

Site Timeline