Herstal trafo i udu´ - Page 2

Re: Herstal trafo i udu´

Den er ikke blevet skiftet, så jeg formoder den virker som den skal.

-Mikael

Re: Herstal trafo i udu´

Det finder du ud af.

Hvis den har haft problemer med at selv køre op og ned i lysstyrke, så
er det kondesatoren.

Har lavet noet på min hjemmaide om det og har allerede haft yderligere 3
henvendelser......

Re: Herstal trafo i udu´
On 18 Maj, 06:00, "Klaus D. Mikkelsen"

Ved du om det er samme problem ved alle Herstals trafoer ?
Fordi vi har 2 som jeg tror er en anden type men de opfF8%rer sig
ligesE5%.

--
Christian

Re: Herstal trafo i udu´

Pas

Riv låget af dem og nap et billede, så kan jeg hurtigt fortælle dig det.

Jeg har fået henvendelse fra en gut på "Sjælø", da han fik sin skildt ad
va den fuldstændigt som det første print jeg har vist.

Prøv det, send mig billeder og typernummer, så ser jeg på det.

Re: Herstal trafo i udu´
On May 18, 5:37A0%pm, "Klaus D. Mikkelsen"

Det vil jeg gF8%re nE5%r jeg fE5%r tid :-)

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Re: Herstal trafo i udu´
Hejsa,

Jeg tror kun dæmperen virker indtil kondensatoren er varm, så starter
lysshowet igen.

Kondensatoren koster mindre end 2kr.

/Claus

Re: Herstal trafo i udu´

Læs:
http://home6.inet.tele.dk/moppe/herstal.html

Re: Herstal trafo i udu´

Nu har jeg lavet den, men efter denne vejledning burde selv du vidst
kunne fixe problemet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe/herstal.html