harddisk strømforbrug

Hvor meget strøm bruger en harddisk??
Specifikt tænker jeg på en 320Gb Western Digital IDE harddisk

/Rasmus

Re: harddisk strømforbrug

Det er som regel nemt at slå op i specikationerne. Prøv at taste det
præcise modelnummer inde i www.google.com
(Nej jeg gider ikke slå det op for dig - men sad igår og sammenlingede
specicationer på nogle 2,25" < det var ikke svært at finde på specs og
reviews)

Re: harddisk strømforbrug

Det kan du finde i specifikationen der meget sandsynligt ligger online.
Sidst jeg kiggede på mine egne drev var det 10-15W for 3.5" og 1-2W for
2.5" (dine diske kan naturligvis være forskellige).

Med venlig hilsen Preben

Re: harddisk strømforbrug

Har WD fjernet specifikationerne på disken fra deres hjemmeside?

--
Steen Suder