Handle hos Conrad i Tyskland

Hej...
Jeg forsøger forgæves at finde ud af hvordan man handler ved subj. ???
Synes ikke det fremgår hverken af deres webside eller i deres katalog - jeg
kan sagtes putte i varekurven, men hvad sker der så når man når til
betalingen ???
Der må være nogle herinde som har handlet med dem - kan man bruge
kreditcards ?

Mvh Jørgen

Re: Handle hos Conrad i Tyskland

Prøv http://www.conrad.com /

Re: Handle hos Conrad i Tyskland

På den tyske side kan du bestille pr. efterkrav.
Det er dog dyrt, specielt PostDK's opkrævningsgebyr er slem :/

Som HKJ siger, på deres internationale side...
Brug den tyske til at finde de vare-numre du vil have og brug den direkte
indtastningsmulighed på den internationale. Lad dig ikke genere af hvis den
siger varen ikke kan findes, det betyder nemlig kun der ikke er
international beskrivelse af den, så din bestilling skal nok gå igennem
alligevel! Har selv bestilt masser af varer der ikke har kunnet vises i den
internationale!

Mvh
Morten

Re: Handle hos Conrad i Tyskland
Hej Morten

den

Vil det så sige at man kan betale med VISA ?

(Conrad er træls med deres efterkrav)

Mvh Max

Re: Handle hos Conrad i Tyskland

JA!

Om det også lige i dette øjeblik gælder de åndsvage danske VISA kort med
lang løbetid ved jeg dog ikke, men ellers skal det nok komme.
Træls, ville ellers have bestilt noget fra en Østrigsk netbutik, men med
deres betalings"udbyder" kan man kun vælge op til år 2010 :/
Danske chip-kort sucks, der er sgu da kun besvær med det lort :/

Mvh
Morten

Re: Handle hos Conrad i Tyskland
Hej Morten

Tak for info.

Ja, det skulle være så godt, og så er det faktisk skidt :(

Men min bank har også fået alle de ukvemsord jeg kender i ansigtet.

Mvh Max

Re: Handle hos Conrad i Tyskland

Yeps - dog mest i mod at de har fjernet billedet!
Rygtet lyder at man blot kan skrive et andet årstal - så skulle det
fungere...

/A

Re: Handle hos Conrad i Tyskland

Tja, sålænge der ikke bliver svindlet med mit kort generer det mig ikke
voldsomt - lige indtil det sker!

OK, tak for tippet, det er da værd at prøve! Jeg har nu bestilt varen andet
steds (om end desværre lidt dyrere), men så ved jeg da det til næste gang!
Man kan så spørge sig selv hvorfor man så skal oplyse udløbsdatoen, hvis den
ikke indgår som led i sikkerhedstjeck!?!

Anyway, så er det vist OT her i gruppen ;o)

Mvh
Morten

Re: Handle hos Conrad i Tyskland

Jeg har netop modtaget mine varer fra Conrad, betalt med nyt dansk
visa-kort.
Der var ikke problemer med betalingen.

Mvh Kim

Site Timeline