Hall Elerment - Kender i det?

Hej jeg har hårdt brug for et hall Element. Som jeg ikke kan finde..

Det bliver forsynet af 5 volt.

Er 3 benet og i Package LH (Surface mount)
(se genvej for billede) http://www.allegromicro.com/sf/1321 /
Det er kun billedet af huset IKKE af typen! Var det, det havde jeg jo fundet
det.

På den står der enten:

432
we2

Eller
Trekant 32
we2

Nogen der kan hjælpe ??
Eller henvise til et der er til at købe som kan erstatte det..

Hilsen Jan

Re: Hall Elerment - Kender i det?
Hej!

Hjemmebyg eller reparation? Hvis sidstnævnte, hvad sidder det i?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hall Elerment - Kender i det?

Reparation.

Sidder i et Panasonic Air-Condition anlæg (i Fan Motoren)
Model CS-C7CKP Motor Model T514P15AM
Panasonic vil kun sælge en hel fan enhed til godt 1500 Kr.

Det er kun Hall-Elementet er der i stykker... Håber på at finde det,..

Hilsen jan

Re: Hall Elerment - Kender i det?

Sådan en lille fætter eller 3 sidder der i alle børsteløse motorer
(PC-blæsere oma.) split en ad og du skal finde hvad du søger !! - evt, hvis
den skal være meget lille, kan de pilles af på printet med drivspolerne til
kapstan-motoren i en videomaskine ! - der sidder normalt 3-5 stk.

// Per

Re: Hall Elerment - Kender i det?

hvis
til
blot for at forlænge listen - de er MEGET lette at pille af gamle
floppy-drev
/Morten

Re: Hall Elerment - Kender i det?

første punkt. Fra vejle-Rc  i oprydningslisten.
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=hall+element+5v&btnG=S%C3%B8g&m
eta=cr%3DcountryDK

Venligst

Site Timeline