Høj SMD led

Jeg leder efter nogle runde SMD leds der er ca 5-6 mm høje.

Findes det eller skal jeg igang med ligth guides (vil helst undgå dem)

Nogen tips ??

Mvh
@nders

Re: Høj SMD led
Hej @nders

Hvorfor ikke bare bruge 3 mm leadede udgaver ?

Re: Høj SMD led

Hej Max,

Det kan jeg desværre ikke fordi der på "bagsiden" sidder en komponent der
fylder hele printet.

Mvh
@nders

Re: Høj SMD led

Kan du ikke bare bukke benene ud og klippe dem af, så den kommer til at
"ligne" en SMD, og montere den på oversiden?

/Tom

Re: Høj SMD led
Hej @nders

Der er jo ingen der tvinger dig til at stikke benene
igennem printet.

Re: Høj SMD led

Det skal maskinmonteres så det er vist ikke en option ??

Mvh
@nders

Re: Høj SMD led
Kingbright har et bredt udvalg... Ved dog ikke om de lige har hvad du søger.

http://www.us.kingbright.com/default.asp

/Søren