Forhandler af mekaniske dele til elktronik

Jeg kan ikke finde nogen forhandlere af tandhjul, motorer, gearingssystemer
på nettet.
Det er til at lave et automatisk hejseværk til mine lidt tunge persienner.

Re: Forhandler af mekaniske dele til elktronik
Hej!

Sådanne stumper er røvdyre hos f.eks. Farnell e.lign...

Hvad med at lave det med nogle af de billige skruemaskiner som kan hverves i
f.eks. Fakta til 89.95,-? Der er jo både motor og gear (og batteri) lige klar
til at bruge.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Forhandler af mekaniske dele til elktronik
prøv nordicon.dk de laver indbyggede persienner med motor

Re: Forhandler af mekaniske dele til elktronik
Hej!

Ellers tak, jeg får ikke brug for nogen persienner. Svar venligst på det rigtige
indlæg...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline