Dele til fladskærms-reparation

Hej

Nogen der kender en leverandør som har disse dele?

L6598 DIL 16ben (resonans psu controller)

2 stk. P14NK50ZFP TO-220 (FET) P22NF03L TO-220 (FET) TL431 TO-92 (regulator) TCET1103G (optocoupler)

Prøver at reparere en Thomson 32" hvor forsyningen til inverter + amp er gået i stykker.

Havde den bare skulle levere 24V kunne jeg nok have fundet en anden løsning, men det er en 10V forsyning og så er der også plus/minus forsyning til forstærkeren.

--
Mvh, Kim
Reply to

Den 01-08-2012 08:40, Kim skrev:

- Hvad hedder'n mere end Thompson???

/ Lars

Reply to
Lars / Viborg

Skal jeg lige hjem og kigge efter på bagsiden af kassen. Det er ikke det nyeste tv (2004), men det er også mest for sportens skyld at jeg fikser det :)

--
Mvh, Kim
Reply to

Hej

On 01-08-2012 23:52, Lars / Viborg wrote: ...

Service manualen er her i øvrigt:

Det er psu'en der hedder SMPS 300 IFC228.

--
Mvh, Kim
Reply to